Wybierz kategorię
Mapa witryny Pomoc Kontakt
print article

Transfer domeny z 1&1 do innego operatora

W tym artykule dowiesz się, jak wytransferować domenę do innego operatora.

Zmieniając usługodawcę hostingowego swojej domeny, miej na uwadze, że wszystkie utworzone pod nią skrzynki mailowe oraz wszystkie utworzone dla niej subdomeny zostaną nieodwracalnie usunięte.

Krok 1
Wyślij wiadomość e-mail z prośbą o zwolnienie domeny do transferu na adres wypowiedzenia@1and1.pl z kontaktowego adresu email widniejącego w naszym systemie.
Krok 2
Po dokonaniu wypowiedzenia otrzymasz automatyczną wiadomość z kodem autoryzacji (w zależności od rodzaju domeny) oraz potwierdzenie wypowiedzenia.
Zwróć uwagę:
Kod autoryzacji dostępny jest także w 1&1 Panelu Klienta pod zakładką Domeny > Zarządzanie domenami > zaznacz domenę > Informacja.

Jeśli nie możesz dostać się do swojego 1&1 Panelu Klienta, aby potwierdzić transfer domeny, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Krok 3
W następnym kroku musisz zainicjować transfer u nowego usługodawcy.

Standardowo domena zwalniana jest na 60 dni. W tym czasie musisz potwierdzić transfer domeny zgodnie z instrukcjami zawartymi w wiadomości e-mail wysyłanej przez organizację prowadzącą rejestr domen. W zależności od typu domeny może to być np. NASK, EURID bądź ICANN.

Zwróć uwagę:
W przypadku NASK'u masz 5 dni na potwierdzenie transferu. W przeciwnym razie proces zostanie anulowany.
Krok 4
W zależności od rejestratora możesz otrzymać wiadomość e-mail na adres widniejący w naszym systemie z żądaniem potwierdzenia transferu. Na ten adres zostaje również przesłany kod autoryzacji, dlatego ważne jest, aby Twój adres email był aktualny.
Informacje pokrewne: